Torsdag 3 februari

Idag är det Jonas dag, han fyller nämligen 23 idag. Av mig, pappa och Bodil fick han två biljetter till kvällens hockeymatch, Modo - Timrå. Så vid 17.00 går bussen ner till Övik. Jag tror att han blev riktigt glad över den presenten för han nämnde tidigare i veckan att han skulle vilja åka och kolla på den. Men då var jag tvungen att ljuga att jag inte hade någon lust och att vi har ju faktist köpt Modos att matcher över internet.

Igår jobbade jag, och idag har jag jobbat. Jag hoppas att jag får jobba imorgon också. Alla timmar är mer än välkomna, eftersom det behövs pengar för att vi ska kunna leva här i Umeå. Så jag sitter och håller alla tummar och tår för att jag behövs på jobbet imorgon.

Nu är det dax för mig att fixa middagen som vi ska packa ner i en väska för att äta på bussen. För det är tveksamt om vi hinner äta här hemma innan vi måste åka. Och som födelsedagsfika blir det kakor och dricka i bussen.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0