Torsdag 10 februari - vårtecken

God morgon!

I morse vaknade jag till ljusblå himel med rosa moln och jag hörde fåglarna kvittra. Man får såna vårkänslor när man hör småfåglarna kvittra utanför fönstret.

Igår orkade jag knappt göra någonting, jag låg i soffan hela dagen och frös hur mycket som helst, även fast jag hade kläder och täcke på mig. När jag frös som mest låg jag i minst en timme och försökte ta mig upp för att göra en kopp te. Det tog verkligen emot att kliva upp. Det är såna dagar som man önskar att man bor hemma. Men jag är så glad att jag har Jonas, han ställer upp till 100% om det är något jag behöver. Han sa själv att han var min slav om jag behövde något.
Idag mår jag lite bättre, men jag känner mig fortfarande hängig och seg i huvudet. Så idag blir det också mycket vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0