Tisdag 8 februari - dagens måsten

Jonas är hemma idag också, men han är mycket bättre idag än vad han var igår.

Igår såg vi på halv åtta hos mig, top model och rum för en stjärna. Tre bra program enligt mig. Min lärare ringde igår också och berättade hur det har gått på alla prov vi gjort, och det såg väldigt bra ut för min del. Nu hoppas jag att mina idéer blir bra till slutfotograferingen och att jag får bra betyg på dom bilderna. Det är 11 dagar kvar till den dagen. Jag ska absolut göra mitt bästa för att bilderna ska bli så bra som möjligt. För jag vill såklart ha så högt betyg som möjligt på allt jag gör.

Idag har vi inte gjort någonting alls. Jag borde ta tag i att skriva ett personligtbrev och skicka det till yrkesvux. Jag borde även hoppa in i duschen så jag känner mig lite fräschare, och sen borde jag måla mina naglar och kanske fästa några stenar, så naglarna blir ännu snyggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0