Tisdag 1 februari

Då var februari här! Och nu är det inte många veckor kvar tills det är dax för snön att börja tina bort. Jag hoppas såklart att det kommer gå fort, för jag är inget stort fan av kyla.

Ikväll är det dax för Modo att spela igen. Jag tror att vi ska till Jonas bror för att se matchen. Och sen är det tid för att sova, för imorgon ska jag upp och jobba igen. Det ska bli skönt att få göra något annat än att bara vara hemma. Och jag har ju ingen lust att gå på stan när jag ändå inte tänkt köpa något.


Kommentarer
Postat av: Lisa

I know, det är ju helt galet hur tiden har flugit iväg! Längtar verkligen tills det blir varmare och man kan göra mer, då kommer tiden att gå ännu snabbare. Men 7 månader kommer att gå snabbt och då kommer vi att säga att året flugit iväg :) Men jag längtar så tills vi får träffas igen! :) Som sagt hör av dig om du tror att du kan komma och hälsa på! KRAMAR! <3

2011-02-03 @ 03:46:02
URL: http://liscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0