Söndag 6 februari

Igår var jag och Jonas in till stan en sväng för att köpa lite grejer som vi behöver. Jag köpte framför allt grejer till slutfotograferingen. Jag kom även på att mamma är i Stockholm i helgen, så jag bad henne gå in på en butik som heter Smink och perukmakar´n. Så hon ringde mig när hon vad i butiken för att få veta vad jag ville ha. Jag tror att jag köpte 10 grejer för 735:- och vad jag har hört ska det vara riktigt bra kvalitet på grejerna därifrån. Bland annat från kryolan och grimas. Så det ska bli spännande att få se grejerna på fredag när Jonas föräldrar ska ta med sig grejerna hit.

Idag har vi haft tid i tvättstugan. Så vi har kört fyra maskiner, torkat och vikit all tvätt mellan 10-12. Det är så skönt att det finns fyra tvättmaskiner i tvättstugan, för det går så fort att bli klar. Kvällen blir lugn som vanligt. Vi ska åka och handla mat inför veckan som kommer och sen är det solsidan, time out och Wallander. Så min kväll är ganska fullbokad.

Hoppas ni haft en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0