Söndag 20 februari - Makeup artist!

Kvällen igår på O´learys var riktigt trevlig, men vi alla var verkligen helt slut på, så vid 22 åkte dom flesta hem. Jag somnade nästan direkt när jag kom hem. Det tog verkligen på krafterna efter en dag med smink och fotografering, men det var verkligen hur kul som helst!

Idag började skolan vid 11.00. Vi började med titta på allas bilder från igår och jag blev riktigt nöjd med mina bilder. Jag längtar tills jag får hem dom på skiva. Jag tror vi kommer få den om 2-3 veckor, då även betyg och diplom kommer. Så från och med idag kan jag kalla mig Makeup artist. Jag är helt färdigutbildad nu och det ska bli spännande att se hur framtiden ser ut för mig. När vi sett alla bilder var det dax att städa, sen hade vi ett enskilt samtal med vår lärare och sen fick vi åka hem. Så vid 15.30 var jag hemma igen.

Jag kommer sakna dessa dagar på skolan. Den här tiden har varit bland den bästa i mitt liv. Det känns som att det var igår som min lärare ringde mig för att berätta att jag kommit in på skolan, men det är nästan 7 månader sen dess tror jag.

Nu är det dax för mig att skala en apelsin och starta tvn, för snart börjar solsidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0