Söndag 13 februari - 12 timmar sömn

Igår jobbade jag trots att jag inte borde ha gjort det. Men jag kämpade på så gott jag kunde. Fast jag tror inte det var så smart egentligen, jag hostade som bara den. I vanliga fall hostar man ju oftast för att det kittlas i halsen, men mina hostningar kommer från lungorna. Det är svårt att förklara, men jag hoppas det inte blir värre än vad det är nu.

Igår såg vi Sverige vinna mot ryssland i ishockey, och vid 20.00 såg vi melodifestivalen. Det var inte så många bra låtar med igår. Och när progammet var slut var vi också helt slut. Så vi borstade tänderna och somnade nästan direkt. I morse vaknade vi 09.40, så vi sov närmare 12 timmar i natt. Riktigt skönt!

Ikväll är det solsidan, time out och Wallander i vanlig ordning. Så kvällen spenderas såklart framför alla dessa tre bra program.

Kommentarer
Postat av: Sister Moonshine

Krya på dig! Hälsa katterna och Jonas!



/Åsa

2011-02-13 @ 11:42:33
URL: http://sistermoonshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0