Måndag 7 februari - Utbildning, bakning och jobb

Hej på er!

I morse vaknade jag till vid 06.10 när Jonas klev upp för att gå till jobbet, men somnade om väldigt fort. Vaknade igen vid 06.30 när Jonas kom in i sovrummet igen för att lägga sig för att sova igen. Han känner sig förkyld och hängig, så det var bäst för honom att vara hemma idag. Jag klev upp vid 9-tiden för att äta frukost och sen sätta mig vid datorn. Vid 10.30 gick jag in till Jonas i sängen för att höra hur läget var idag. Så efter 12 timmar sömn kände han sig lite piggare, men fortfarande hängig. Men som det verkar nu kommer han att kliva upp och jobba imorgon.

Idag har jag inte gjot så väldigt mycket. Kollat runt på internet efter lite grejer som jag kan behöva till slutfotograferingen. Jag tror att det bara är två grejer som saknas innan jag har allt. Jag har även läst lite om en utbildning som jag är nästan 100% säker på att jag kommer börja gå snart. Det är en distansutbildning, men först ska jag kolla om Umeå Yrkesvux har lust att betala utbildningen innan jag nämner för hela världen på internet vad jag ska utbilda mig till. Jag har även bakat snickerskakor, som jag tänkte frysa in för att ha till fika i helgen när Jonas föräldrar kommer på besök. Men innan jag fryser in dom ska jag ta en smakbit.

Min chef kontaktade mig angående jobb i veckan. Det kommer bli en hel del timmar den här veckan, för jag ska jobba onsdag, torsdag, lördag, söndag och eventuellt fredag. Så det blir säkert minst halvtid den här veckan. Och det gillar jag verkligen.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Vad otroligt gullig du är och vad glad jag blir :) Tusen tack! Kramar

2011-02-07 @ 20:11:30
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0