Måndag 21 februari - trött och en lång dag på jobbet

Hej på er!

Idag har jag varit trött hela dagen. Ville så gärna somna om imorse när väckarklockan ringde. Men jag hade inget annat val än att kliva upp och göra mig i ordning inför en dag med jobb. Jag fick 20 rum idag, det låter kanske inte så mycket, men när det nästan bara är dubbelrum och rum där folk har förfestat så blir det väldigt tungt. Det sliter på kroppen när man ska bädda massvis med sängar och städa 20 toaletter. Men jag kämpade på, och efter 8 timmar var jag äntligen klar och fick åka hem. Så vid 17-tiden kom jag hem lagom till middagen som Jonas gjort. Pestopasta med champinjoner, bacon och fetaost. Ganska gott faktiskt!

Imorgon är det jobb som gäller också, men det kommer bli lugnare än vad det var i dag, och det känns skönt att veta.

Hoppas ni haft en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0