Måndag 15 februari - tulpaner och slutet nära

Igår när det var alla hjärtans dag hade jag och Jonas tänkt köpa en ask med chokladhjärtan, men vi hittade inga på affären. Så typiskt att det är slut på såna askar på just alla hjärtans dag. Vi såg inte ens någon ask med geléhjärtan. Så istället köpte vi en bukett med tulpaner. Riktigt fina är dom!

Förkylningen börjar gå åt rätt håll nu. Jag känner mig inte lika hängig som förut och hostan början avta. Men matlusten är inte så stor, jag vet inte vad det är. Men jag hoppas det blir bättre snart.

Till helgen är det sista helgen i skolan. Det känns tråkigt att inte få träffa alla tjejer och lära sig en massa bra saker mer. Det är slutfotografering som gäller till helgen. Så på fredag kommer min syster och henner kompis hit. Min syster ska nämligen vara modell till två teman och en kompis till mig kommer ner från Luleå för att vara modell till ett tema. Ska bli kul, spännande och säkert lite stressigt att göra tre sminkningar på en halv dag. Men det är säkert hur roligt som helst på samma gång. Och på lördagkväll ska vi i klassen eventuellt ut och äta middag för att fira att vi klarat utbildningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0