Lördag 19 februari - slutfoto

Vaknade vid 06.30, men väckarklockan skulle inte ringa förän 07.15, men eftersom jag inte kunde somna om låg jag i alla fall kvar i 30 minuter och vilade. Upp för att äta frukost och packa dom sista grejerna inför dagen med stort D! Vid 08.00 åkte jag in till stan för att lämna av syrrans kompis. Elin och hennes kompis Josefin sov här i natt. När jag lämnat Jossan svängde jag förbi hos min klasskompis för att hämta henne och hennes modeller för dagen. Vid 08.30 var vi på skolan och då var det bara att börja sminka och fixa håret på Elin, som var min modell på dom två första fotograferingarna. Vi började med en clean beauty och när det var klart slängde vi i oss lite lunch för att sen fortsätta med fantasi. Vid 13.30 kom min kompis Erika för att få en fashion sminkning. När klockan var 15.30 fick vi äntligen vara klara och åka hem. Bilder får ni se när jag fått dom!

Den här dagen har varit riktigt lyckad och roligt, samtidigt som den varit väldigt lång med hög koncentration. Så jag känner mig lite slut i huvudet just nu, men nu är det bara att tagga till inför en kväll på O´learys med tjejerna i klassen. Middag och kanske lite dans står på schemat där.

Hoppas ni haft en trevlig dag och har en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Måste få se bilderna :D

2011-02-19 @ 18:56:04
URL: http://ysf.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh, vad roligt! Jag är övertygad om att det har gått bra, skicka bilder så fort du fått dom! Miss you hun! <3

2011-02-19 @ 20:10:27
URL: http://liscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0