Fredag 4 februari - I min ensamhet

Idag har jag inte gjort någonting alls, suttit här vid datorn och läst lite i en bok som jag snart läst ut (efter ca 6 månader). Jonas har jobbat och han kom hem vid 13.30 tror jag. Då var det bara för honom att hoppa in i duschen och göra sig klar, för vid 15.15 var det dax för oss att sätta oss i bilen och köra till Holmsund för att hämta en arbetskompis till honom. Jonas och några från jobbet ska på after work ikväll. Så nu sitter dom på All Star och äter troligtvis en god middag. Själv så ska jag äta en Billys, för jag orkar inte laga någon riktig mat. Och kvällen kommer spenderas framför datorn och sen ska jag leta igenom alla filmer vi har för att försöka hitta någon rolig komedi. Och när Jonas ringer ikväll, vid 23-tiden kanske, så ska jag åka in till stan och hämta honom, och eventuellt han från Holmsund.

I morgon tänkte vi ta oss ner till stan för att kika runt lite, och eventuellt köpa något, men bara om jag hittar något som jag MÅSTE ha.

Ha en trevlig kväll alla läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0