Fredag 25 februari - buss till Övik

Hej!

Nu sitter jag på bussen på väg till Övik. Jag ska vara framme vid 11.30, och har jag tur startar mammas bil så hon kan hämta mig på stationen, så slipper jag bära min tunga väska. I värsta fall får jag ta en buss. När jag kommer hem ska jag umgås med mamma en stund innan hon ska iväg till ett möte. Och sen ska jag följa med min moster och min kusin till sjukhuset för att hälsa på mormor som åkte in till akuten igår för att hon fått blindtarmsinflamation, så det blev operation igår för henne. Så det ska bli kul att få träffa henne, jag kommer inte riktigt ihåg när jag träffade henne sist. Kan det ha varit på julafton? Om det var på julafton så har det gått 2 månader sen sist, och det är ju en himla lång tid. Senare i eftermiddag ska jag hem till pappa och Bodil i Husum för att äta middag. Jag tror att det ska bli olika pajer till middag, och det låter ju gott!

Vi lämnar katterna i Umeå i helgen, så slipper dom åka så mycket bil fram och tillbaka. Jag tror dom klarar sig i två dagar utan oss. Dom kommer säkert vara världens mysigaste när vi kommer hem på söndagkväll.

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0