Fredag 11 februari - ont i kroppen

Hej på er!

Vaknade vid 9.30 för att syrran ringde. Det var tur det, annars hade jag säkert sovit en stund till. Klev upp för att äta frukost och nu sitter jag här. Idag kommer Jonas föräldrar upp hit, och det betyder att mina grejer som mamma var så snäll att köpa åt mig i Stockholm kommer idag också. Det ska bli kul att få klämma och känna på penslarna och borstarna jag köpt.

Jag har möjlighet att jobba imorgon och på söndag, men jag tror jag måste berätta för min chef att det är bäst jag vilar upp mig. Jag har ont i halsen och ont i kroppen. Så det bästa är nog om jag vilar upp mig så jag kanske kan jobba till veckan om det behövs. Det är ganska tungt att jobba i städet på ett hotell då man ska bädda sängar och röra mycket på kroppen. Jag har fortfarande ont i ögonen när jag rör dom upp och ner eller åt sidan, så det bästa är nog att vila ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0