Tisdag 23 augusti

Jag hade tänkt lägga upp fler bilder från Gotland nu, men det verkar som att internet inte riktigt är på min sida. Det tar evigheter att ladda upp en bild. Så jag får vänta med att göra fler inlägg om Gotland tills jag kommer tillbaka till Umeå.

Skolan går bra i alla fall. Jag lär mig mer och mer för varje dag jag är här. När jag kommer hem ska jag börja på nya kurser, och sen åker jag tillbaka till Sundsvall i oktober, och sen i november igen. Det bli ganska tätt med skola, men samtidigt är det skönt. Då har jag bara en träff kvar efter nyår. Och sen har jag praktik. Nu funderar jag på att gå och lägga mig. Har blivit ganska sent dom två senaste dagarna.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack vännen, får visa allt sedan då jag kommer hem :) Jag längtar också som tusan, men det är tur att det inte är så himla länge kvar nu :) Saknar dig vännen! <3

2011-08-25 @ 03:01:51
URL: http://liscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0