Dag 4, Gotland

Okej. Nu ska vi se om jag lyckas fortsätta mina blogginlägg om Gotland. Är det förresten någon som läser?

Den fjärde dagen på Gotland var den 7/7. Dagen började med att vi klev upp runt 9.30-tiden. För vid 10.30 skulle vi befinna oss i stan. Det var nämligen en stor dag för mig. Min första tatuering skulle placeras på min kropp. Motivet har jag alltid vetat att jag velat ha. Men placeringen var ännu halvt oklar. Men när jag väl var hos tatueraren visste jag att jag ville ha den på ringfingret, mellan fingrarna. Men jag fick besked om att den troligtvis skulle flyta ut och inte alls bli så fin som jag vill ha den. Så jag tänkte snabbt om och valde handleden. Det var egentligen det stället jag alltid tänk att jag skulle ha ett litet hjärna.
Nu är det inte världens bästa bild, men där har ni beviset. Ett väldigt litet hjärta, men det passar mig alldeles utmärkt.

När tatueringen var klar, ville Jonas, Elin och Eva åka till Terranova badet. Så jag hängde med, men eftersom jag nyss tatuerat mig fick jag varken vara i solen eller bada.

Konster utfördes och jag agerade fotograf. Eva, Jonas, Elin.

Efter badet åkte jag och Jonas till stugan som pappa och Bodil hyrde, för farmor ville bjuda på smörgåstårta eftersom hon fyllt år. Den var väldigt god.

Kvällen tillbringade vi på stan och i Botaniska trädgården.

Botaniska.


Vi gick på Fiskargränd där det finns enormt mycket fina rosor.



Himlen var väldigt vacker den här kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0