Torsdag 7 april - jobb och böcker till utbildningen

Hej!

Igår gjorde jag inte så mycket mer än att jobba några timmar, samma sak idag. När jag kom hem såg jag att jag fått ett paket. Så efter middagen tog jag en promenad till affären för att hämta mitt 7.1 kg tunga paket. Det var jobbigt att bära en kartong på 7 kg hela vägen hem. Det är visserligen inte så långt till posten, men vägen hem var väldigt lång när man måste bära tunga, otympliga saker. I paketet låg större delen av böckerna som jag kommer behöva under utbildningens gång. Jag längtar redan nu till på måndag då det är dax att börja. Men har jag supertråkigt imorgon kanske jag tjuvstartar lite.

Imorgon ska vi heja på Modo och hoppas att dom vinner, så dom får vara kvar i elitserien och slipper allsvenskan. Så håll era tummar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0