Torsdag 21 april - Sara 22, och Övik!

Hej!

Jag tänkte börja med att säga grattis till min kära vän Sara som fyller 22 idag! GRATTIS!

Idag vaknade jag 7.30, katterna sprang som dårar i lägenheten. Jag klev upp, åt frukost och packade min väska. Jag gissar på att jag packat med mig mer kläder och grejer än vad som kommer användas, så är det alltid. Jag hann kolla datorn en stund innan jag hoppade in i duschen, och sen var Jonas hemma. Han slutade 11.30 idag tror jag. Så det var skönt att få komma iväg mot Övik så pass tidigt. Jag tror vi var i Övik vid 14.15, för vi stannade för att äta lunch och handla innan vi åkte hem till Jonas föräldrar.

Nu förbereder vi inför middagen som blir grillad kyckling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0