Torsdag 14 april - jobb och helgens planer

Hej!

Både igår och idag har jag jobbat, 6 timmar båda dagarna. Det är skönt att få massor av timmar nu, det behövs alltid pengar för att livet ska rulla runt "normalt". När jag kommer hem på dagarna så kollar jag datorn innan jag sätter mig ner för att pluggar, mat ska också lagas.

Imorgon ska jag också jobba, efter jobbet ska jag hem för att fixa mig och packa innan jag och Jonas ska på Eastern Palace för att äta middag innan vi ska iväg till Umeå arena för att se när Jeff Dunham underhåller oss. Och eftersom sommardäcken på bilen måste på imorgon så åker vi direkt till Övik efter underhållningen. Så jag gissar på att vi är i Övik vid 00.30-01.00.

På lördag ska jag på stan med Sara, om det inte blir någon ändring. Men jag hoppas att inget ändras, för det var längesen vi träffades för att ta en svängom i Öviks centrum.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0