Tisdag 5 april - jobb

Hej!

Idag har jag jobbat. Det gick bra och det kändes skönt att äntligen få jobba igen. Jag ska jobba imorgon, på lördag och söndag också. Så det blir skönt att få göra något den här veckan i alla fall.

Efter middagen hämtade vi Jonas bror Tobias på flygplatsen efter att han har varit i USA hos Lisa i 10 dagar. Jag skulle väldigt gärna åka dit och träffa henne, men tyvärr kommer jag nog inte ha råd och tid till det. Men halva hennes tid har gått nu, och jag tycker att dessa sex månader har gått väldigt fort, så jag hoppas att resterande sex månader går minst lika fort. För jag saknar verkligen att ha henne här i Sverige. Sommaren 2010 var verkligen hur bra och rolig som helst. Så jag längtar verkligen efter att få träffa henne igen!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Och jag saknar dig galet mycket! Fan vad jag längtar hem nu efter att fått träffa Tobias, men nu gäller det att kämpa på. Men som sagt så har denna halva gått ruskigt snabbt och tvivlar inte på att nästa kommer att gå snabbare, så snart träffas vi ju igen :) Och du kommer att få se en massa bilder, så oroa dig inte över att du inte kan komma hit. I will tell you everything! :) <3

2011-04-06 @ 05:48:10
URL: http://liscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0