Söndag 24 april - helgens händelser

Hej!

Jag har varit dålig på att skriva dessa dagar pga bra väder och andra sysslor.
I fredags klev vi upp vid 9, efter frukosten satt vi oss ute i solen en stund innan Jonas skjutsade hem mig till mamma. Jag var och hälsade på Sara en sväng för hon fyllde år i torsdags. Hon bjöd på en god smörgåstårta och gott fika. När jag kom hem till mamma igen fixade jag till mig lite inför en kväll med Sara, Marie och grillning. Vi grillade spett och det blev riktigt gott!

I lördags åkte jag och Elin in till stan för att träffa pappa och sen följa med till Husum för att grilla och bada i badtunnan. Och sent på kvällen spelade vi lite poker, jag blev två båda gångerna som vi spelade.

Idag har jag inte hunnit göra så mycket. Åkte hem till mamma igen vid 12, och sen dess har jag suttit ute. Nu håller jag på packa min väska igen för ikväll åker jag till Bergom för att sova där och imorgon blir jag hämtat där och sen bär det av till Uppsala.

Jag kommer knappt blogga något i veckan för vi kommer säkert ha mycket annat för oss. Vi ska shoppa och säkert promenera lite så jag och Elin får se lite av området där Anders bor.

Dax att fortsätta packa. Ha det bra tills vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0