Måndag 18 april - söndagen och jobb.

Hej!

Igår började jag dagen med att plugga innan övriga i familjen klev upp för att äta en familjefrukost. Jag tycker det är så mysigt att äta hela familjen tillsammans, det gjorde vi ofta när jag var yngre. Efter frukosten tog jag, Sara, mamma och Anders en promenad runt båda sjöarna. Jag tror det tog ca 1½ timme, det var riktigt skönt, men ibland blåste det lite kallt. Efter promenaden tog jag det lugnt fram till middagen som blev grillat. Och efter middagen åkte jag och Jonas hem till Umeå, i var sin bil. Jonas bror behövde nämligen en egen bil idag, jag tror att han skulle söka jobb.

Idag vaknade jag av ett sms 8.45, det var min chef som undrade om jag ville komma in och jobba några timmar. Jag tror jag var på jobbet 10.15 - 15.45.

Imorgon ska jag också jobba, jag ska inte städa rum, utan putsa så många fönster jag hinner. Efter jobbet måste jag ta en sväng på stan och sen ska jag hem och plugga.

Nu ska jag fortsätta titta på en unge i minuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0