Måndag 11 april - promenad och en inbjudan till bröllop!

Hej!

Det gick bättre på jobbet igår. Inget strul, men dagen var ganska dryg ändå. Gästerna behöver inte checka ut förän 18.00, så har man otur så checkar alla ut sent. Jag jobbade 11-16. När man börjar så sent så känns dagen ändå väldigt lång, speciellt när man är van att sluta vid 14-tiden.

Idag vaknade jag vid 9, väldigt skönt! Efter frukosten satte jag mig framför datorn en stund. Och när posten kom såg jag att jag blivit bjuden på min fasters bröllop i juli. Så det blir väldigt trevligt att få åka till Värmland några dagar i sommar. Först Gotland en vecka och sen direkt till Värmland. Det var längesen jag var i Värmland för att hälsa på farfar mfl som bor där. Så jag längtar verkligen! Dagen fortsatte med en promenad i det sköna vädret, med mamma i telefonen. När jag kom in igen tog jag tag i att plugga en stund. Var lite orolig i början att jag skulle tycka att det är tråkigt att plugga igen, men det går faktiskt bra. Det är intressant och det känns som jag lär mig något nytt varje dag.

Jag måste försöka göra om min blogg lite, den känns ganska tråkig nu när jag haft den några månader. Vi får se om jag lyckas fixa något någon dag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0