Lördag 9 april - strul på jobbet

Hej!

Igår gjorde jag inte så mycket. Läste ett kapitel på första kursen, det gick bra och var intressant. Vid 18-tiden kom Jonas syskon Elin och Tobias hit för att äta taco. Det var riktigt gott som vanligt. Efter middagen satte vi oss framför tvn för att se Modo-Södertälje. Det var en spännande match och det var skönt att se att Modo vann den avgörande kvalseriematchen med 2-0, och kommer få fortsätta spela i elitserien nästa år.

Idag klev jag upp 7.30, åt frukost och sen åkte jag till jobbet. Jobbade 9-16.30 idag. Hade slutat runt 14.00 om det inte hade varit så mycket strul som det var idag. Det var tänkt att en tjej skulle jobba idag, men hon visste inte ens om det. Så vid 14.30 kom det in en annan vänlig själ som så snällt ställde upp på att hjälpa oss med dom 21 rummen som var kvar. Vi var fyra stycken som hjälptes åt med rummen, så efter två timmar var nästan alla rum klara.

Jag och Jonas ska snart sätta oss i soffan och se en film och mysa. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0