Lördag 16 april - Shopping och årets första gubbar!

Hej!

Igår kom jag till Övik vid 00.30. Jag gick och la mig nästan direkt när jag kom hem. Men det var väldigt svårt att sova i natt, dels för att jag är van att sova bredvid Jonas (han är hos sina föräldrar i Bergon), och dels för att Astrid (mammas katt) har skrikit hela natten. Jag vaknade vid 8.30 och kunde inte somna om igen. Så jag klev upp och pluggade i en och en halv timme innan mamma och Anders klev upp och vi åt frukost. Sen fixade jag mig för en dag på stan med Sara. Jag fyndade mycket idag. En klänning som blir perfekt i sommar och lite underkläder, alltid bra med nya underkläder, men kanske inte alltid så kul att prova och köpa.

När jag kom hem efter stan åt jag jordgubbarna som jag köpte för 15 kronor. Väldigt billigt jämfört med vad dom brukar kunna kosta. Det var kanske inte dom godaste jag ätit, men dom får helt klart godkänt! Jag pluggade lite innan vi åkte för att hälsa på mormor en stund, och efter bestöket bar det hem för att grilla.

Nu sitter jag, mamma och Anders och spelar manhattan, jag måste få skryta lite och säga att jag vann med 15 poäng första omgången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0