Fredag 1 april - webbmöte och god efterrätt

Hej!

Idag klev jag upp 8.30, för 9.00 var det dax för ett webbmöte med skolan. På mötet gick vi igenom nästan precis allt som jag redan visste genom informationen jag fått skickad till mig tidigare. Efter mötet tog jag tag i städning av lägenheten. Så nu är det rent och snyggt här. När Jonas slutade jobbet åkte vi direkt till affären för att köpa grejer till kvällens middag som är tacos. Vi ska väl snart börja med middagen för våra gäster borde vara här inom en timme. Och till efterrätt ska vi bjuda på päronhalvor med en after eight på, och sen in i ugnen en stund så chokladen smälter. Det är så gott!

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0