Välkommen!

Hej!

Nu ska vi se hur jag ska lyckas med det här. Jag är inte den bästa på att skriva och uttrycka mig, men jag ska göra mitt bästa.

Jag måste passa på att tacka min väl Lisa som har hjälp mig att få min blogg så snygg som den är! Lisa åker till USA om en vecka, det känns riktigt tråkigt att hon ska åka nu när vi blivit så pass bra vänner, men samtidigt är jag jätteglad för hennes skull. Hon kommer få ett helt underbart år där borta.

Imorgon åker jag ner till Övik igen för att jobba onsdag - tordag på statt, sen åker jag hem igen på torsdag kväll. Tacka vet jag tåget! Det ska ta max 55 minuter att ta sig från Umeå till Övik.

Nu ska jag se på Ullared som går på kanal 5 klockan 20.00.

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0