Torsdag 16 september

Dagen som jag väntat på i en månads tid. En av dom bättre dagarna i mitt liv måste jag erkänna. Det var hur roligt som helst. Så spännande när det var dax att kolla i väskorna. Tyvärr tar jag inte hem min väska förän på söndag, så ni får vänta med bilder på innehållet. Alla klasskompisarna verkar hur trevliga som helst. Längtar redan till imorgon.

Idag fick vi lära oss lägga bas, svårare än vad man tror att hitta och blanda rätt färg till hudtonen. Vi fick även lära oss överskugga och fransmarkering. Imorgon väntar en dag med mer spännande grejer.

Ikväll ska vi till Jonas storebror Tobias och kolla hockeyn. Modo mot ? har inte en aning faktiskt, men vi hoppas på vinst (inte för att jag tror att dom lyckas).

Jaja, måste äta middag nu, hörs!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh jag är så avundsjuk på er, skulle också velat umgås med er! Saknar dig, och min Tobias såklart! :)

2010-09-18 @ 05:07:33
URL: http://liscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0