Tisdag 7 september

Här sitter jag helt själv i våran lägenhet på Ålidhem. Jonas jobbar och våra två inneboende (min kusin och hans kompis) är på universitetet. Jag har kollat runt på internets alla sidor, okej kanske inte alla men det känns som det i alla fall. Det är fint väder ute, men jag känner inte till området så bra så jag tror inte jag vågar mig på en promenad. Hade jag haft en vän att promenera med hade det känts mycket bättre. Sitter och funderar på vad man ska hitta på istället, men jag kommer inte på någonting alls.

Ikväll 18.37 tar jag tåget till Övik. När jag kommer hem ska jag sätta mig direkt vid tvn för att se första avsnittet på idol. Tar nog med mig datorn på tåget så jag har något att göra den där timmen som det tar för tåget att komma fram.

Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: YSF

Hur gör du de där i slutet med namnet?

2010-09-10 @ 15:44:57
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0