Tisdag 21 september

Idag har jag inte gjort mycket alls. Har bara suttit här framför datorn och haft jättetråkigt. Det regnar här i Umeå, så jag har inte haft någon lust att gå utanför dörren heller.

Vår nya spis kom idag. Det innebär att jag måste bränna ur ugnen innan jag kan använda den för matlagning. Och det innebär också att jag måste ha balkongdörren öppen för att vädre. Det gillar jag inte för det är nog kallt i lägenheten som det är, och dessutom måste jag släppa in kalluft utifrån, gillas inte från min sida. Så här sitter jag och fryser. Men jag tror att jag ska plocka fram och damma av mina scrap booking grejer och sätta mig i köket och försöka klura på att göra någon snygg design. Men hur det slutar vet man aldrig. Jag känner inte att jag har så bra fantasi just nu, men jag ska göra ett försök. Måste ju hålla koll på spisen också.

Ikväll är det hockey, Modo-Luleå tror jag. Jag hoppas på vinst så modo får hålla sin trend. Dom har ju vunnit 2 av 2 hittills.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Erika

Modo - Luleå, nu blir jag kluven, vem ska man heja på xD

Och om du blir nöjd med någon scrapgrej skulle det vara kul att se :) kramkram!

2010-09-21 @ 20:21:25
URL: http://zomboni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0