Tisdag 14 september

Nu sitter jag på tåget till Umeå, det kom ca 15 minuter senare än beräknad tid. Jag gillar inte att tåget är sent, då står man är på stationen och väntar i något som känns som en evighet.

Idag efter jobbet gick jag och röstade för första gången i mitt liv. Jag tror att jag gjorde rätt val. Det gynnar förhoppningsvis mig och många andra.

Imorgon vid lunchtid ska jag och Jonas gå till bovärdens kontor och välja nya tapeter till hallen och ny golvmatta till både hallen och köket. Jag tror att det blir en ljus tapet för hallen känns så mörk nu när det är blått. Det ska i alla fall bli spännande att se vad dom har att erbjuda. Ska även fråga om vi kan få våra gula köksluckor målade vita istället, och om våran orangea kakellist målad i vitt också, köket skulle kännas mycket modernare på så vis.

Efter besöket hos bovärden måste jag till arbetsförmedlingen och prata med dom. Känns jobbigt, jag tycker inte att arbetsförmedlingen hjälp mig någonting, det känns bara jobbigare att vara med där. Men lite pengar från dom skulle inte skada.

Jaja, nu vill ni nog inte läsa mer av mina planer, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0