Söndag 26 september

Igår var det jobb som gällde. Direkt efter att jag slutat åkte vi till Bergom och hockeyn gick på tvn. Modo förlorade på straffar. Men en trevlig kväll var det.

Idag har jag jobbat hela dagen, sen åkte vi upp till Umeå igen. Så nu sitter jag här proppmätt efter en trerätters middag. Jonas bror fyller år imorgon så hans föräldrar kom upp och bjöd på middag! Riktigt gott var det.

Det blir en lugn fortsättning på kvällen. Ensam mamma söker sen känns det nästan som att man måste gå och lägga sig. För imorgon ska jag upp i tid för jag ska vara på hotellet klockan 10. Ska bli spännande att se hur det fungerar där. Hoppas det inte blir allt för jobbigt.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0