Söndag 19 september - dag 4

Hej!

Då var dag fyra avklarad, och sista dagen för den här helgen. Nästa gång det är dax för skola är den åttonde oktober. Jag längtar redan till den dagen. Idag har vi fått lära oss intensitetsskugga, mjuk dropp och perfekt mun. Det är mycket klurigare än vad man tror när man ska göra en perfekt mun. Jag ska träna på som bara den för att klara provet den tionde oktober. Så jag hoppas att jag har någon/några läsare som ställer upp på att vara försökspersoner?

Ikväll blir det en lugn kväll som vanligt med lite tv-tittande. Ensam mamma söker står på tapeten, och jag hoppas det är något annat bra på tv ikväll också.

Imorgon ska jag till ett hotell här i Umeå för att prata med chefen över städet. Det verkar som att jag fått en chans att jobba extra där. Men jag ska inte förvänta mig för mycket. Rätt vad det är så är det inte alls som det lät över telefon. Ni får veta imorgon vad vi kom fram till.

Just ja, jag lovade att visa min väska med allt smink, men jag tror att det får vänta till någon annan dag. Jag har varken ork eller lust att packa upp allt ur väskan nu för att fota. Kanske imorgon, vi får se.

Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0