Pirrigt

Jaha, här sitter jag i köket och väntar på att klockan ska bli halv 8 så man kan kolla på tv. Det är nämligen "halv åtta hos mig". Ganska roligt enligt mig, Helge Skog har så roliga kommentarer.

Idag har jag inte gjort så mycket. Hann bara besöka arbetsförmedlingen innan det var dax att åka hem igen. Och blöt om fötterna blev jag, glömde ju ta på mig mina röda stövlar. Världens finaste stövlar faktiskt, tack vare mamma så har jag dom finaste stövlarna på denna planet. Det är jag ganska säker på faktiskt.

Det pirrar i min mage, det slutar aldig. Jag är nervös, inte lite heller. Det kan nog jämföras med när man började mini ettan, eller ettan på gymnasiet. Inte för att jag minns mini ettan så väl, men jag kan gissa hur det kändes. Väldigt spännande och roligt samtidigt som man är nervös över vilka som man ska lära känna och hur dagarna kommer att se ut. Men det kommer säkert bli hur bra som helst, och jag kommer lära mig så mycket nytt som jag kommer ha användning av hela mitt liv. Imorgon börjar första dagen på resten av mitt liv. Ungefär så känns det.

Jag lovar att berätta så mycket jag bara kan imorgon när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m

Hej!

Känner du att du behöver en uppfräschning av din bloggdesign till hösten så tveka inte att höra av dig så hjälper jag dig :)

[email protected]



Har färdiga bloggdesigner tillsalu! -> http://akolan90.blogg.se/2010/august/hur-gor-jag-for-att-bestalla-en-bloggdesign.html#comment



(gör även designer på beställning)

Hör av dig och ha en bra dag, kram ♥

2010-09-16 @ 14:15:22
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0