Onsdag 29 september

Hallå!

Allt är bra som vanligt med mig. Jobbet har gått bra och imorgon är jag ledig. Känns skönt, för sen jobbar jag fredag och lördag på statt och ledig söndag för att jobba igen på måndag. Det är inte många lediga dagar för mig, men jag tjänar ju på det.

Ikväll blir det kyckling med ris och bea-sås, riktigt gott. Faktiskt en av mina favoriträtter, och det tar inte alltför lång tid att tillaga heller.

Idol som vanligt ikväll sen kanske det är något annat bra på tv efteråt. Och imorgon ska jag föröka mig på en lång sovmorgon, men jag tror inte att det blir så mycket längre än till 09.30, tråkigt nog.

Ska försöka ragga lite folk som kan känna sig manade att bli sminkade på torsdag, fredag och lördag när jag ändå är hemma i Övik.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0