Onsdag 22 september

Hej alla glada!

Jag ska snart börja städa lägenheten. Dammsuga, moppa, vattna blommorna och eventuellt flytta om lite grejer. Sen ska jag fota grejerna som vi fått från skolan och lägga upp bilderna här på bloggen. Jag tycker det är dax att visa vad jag har lovat att visa.

Modo mot Luleå gick inte som jag hoppades. Modo förlorade med ganska många mål, men just nu minns jag inte exakt vad det blev, 5-2 kanske?

Ikväll vid 18.37 tar jag tåget hem till Övik igen. Imorgon - söndag är det jobb på Statt som gäller. Och förhoppningsvis hittar jag några vänner som ställer upp på att bli sminkade på kvällarna. Just nu vet jag att Sara, syrran och mamma ställer upp. Men jag vill gärna ha fler som ställer upp. Ju mer jag får träna ju bättre är det. Och ni måste erkänna att det skulla vara rätt så bra att bli sminkad gratis om ni ska ut på fest en kväll?! Jag kan ju faktiskt det jag gör, så det blir ju inte bara ett kladd i ansiktet. 

Ska ta tag i städningen nu. Vi hörs senare när bilder kommer upp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0