Måndag 20 september

Tjabba!

Vid 9.30 åkte jag in till stan för en intervju. Den gick riktigt bra så den 27 september ska jag på inlärning. Det är inte så mycket nytt för mig eftersom jag jobbat på ett hotell i Övik sen december i fjol. Men det är säkert något som är nytt. Det känns väldigt spännande, och jag hoppas det känns lika bra efter första dagen där.

Efter intervjun som tog runt en timme, tog jag en sväng på stan. Jag köpte lite grejer till min makeup väska, mer än så blev det inte. Var på några klädesaffärer för att se om det var något som lockade, men det var inte ett enda plagg som hoppade på mig. Allt hängde så fint på sin plats och allt fick hänga kvar. Jag tror inte jag är i någon shopping period nu. Ingenting lockar, inte ens en tröja som jag spanat på i flera veckor. Det är bra för kontot om inte annat.

Jag vet inte alls vad jag ska göra ikväll. Kanske blir det Ullared på tv:n, om det inte är hockey vill säga. Jaja, ni får ha det så bra tills nästa gång vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0