Måndag 13 september

Hej på er!

Nu har jag jobbat färdigt. Det var inte så mycket att göra på jobbet idag. Vid fyra-tiden åker jag upp till Husum med pappa och hans sambo Bodil. Hade tänkt äta middag där och sen vid halv 8 åker jag nog hem till mamma igen. Hoppas dom bjuder på någon god mat.

Imorgon efter jobbet tar jag tåget upp till Umeå igen. Tror jag ska försöka hinna med det som går 14.55, då är jag framme lagom till Jonas slutar jobbet.

Fick ett sms från Lisa för någon timme som om att hon kommit till London, sen skulle hon få vänta någon timme innan flyget till New York skulle lyfta. Hon är troligtvis i luften mellan London och Usa just nu.

Jag börjar bli lite nervös över första skoldagen faktiskt, men det är en positiv nervositet. Jag kan inte fatta att det bara är en jobbdag och en ledig dag innan jag börjar på torsdag. Känns superkul att äntligen få börja. Jag tror att det här har varit den längsta 1½ månaden i mitt liv. Jag hatar att behöva vänta, det tar sån tid om man väntar på något man verkligen vill.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad kul att det snart är dags att börja skolan! Hoppas du får bra klasskompisar, och framför allt - bra lärare! Vi vet ju hur viktigt det är för att få en bra skolgång ;) Hihi Lycka till! :D

2010-09-13 @ 20:38:51
URL: http://eleganzia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja men absolut, vi om någon vet ju! :D

2010-09-14 @ 15:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0