Lördag 11 september

Hej!

Jag hoppas ni hade en trevlig kväll igår. Här i Umeå såg vi på två filmer och Idol, till det dippade vi grönsaker och åt godis. En riktigt trevlig kväll om jag får säga det själv.

Igår kom Lisa förbi en sväng för att säga hejdå. Eller egentligen ett "vi ses om ett år-hejdå". Men det var ändå tråkigt att behöva säga det. Men hon kommer få ett jätteroligt år där borta i USA, och mitt år kommer nog inte vara så dumt det heller. När min skoltid är slut är det bara ungefär ett halvår kvar tills hon kommer hem, så det går säkert fort.

Idag ska jag, Jonas och ungefär 12 personer till spela laserdome, det ska bli skitkul. Jag ser verkligen fram emot det. Sen ikväll ska vi nog se någon film och ta det lugnt som vanligt.

Jag hoppas ni får en trevlig dag och kväll. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: YSF

Tusen tack, men få man fråga vad du har för stil på texten?? :)

2010-09-11 @ 14:07:07
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0