Laserdome

Nu är jag hemma efter att ha spelat laserdome. Det var verkligen skitkul, men ganska jobbigt och varmt. Men jobbigast var nog cykelturen hem. Nästan bara uppför, det jobbigaste jag gjort på länge tror jag. Jag blir inte förvånad om jag har träningsverk i benen imorgon.

Imorgon är det tvättning och bussresa hem som står på schemat. Mindre kul båda två, men det är sånt som måste göras ibland. Det jobbigaste är att veta att tåget tar mindre än en timme och bussen tar närmare 2 timmar. Jag tar definitivt med mig datorn på bussen, jag skulle inte klara av att bara sitta rätt upp och ner i 2 timmar. Så datorn kommer vara min räddning.

Ha en trevlig kväll. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg, haft en bra dag ? :)

2010-09-11 @ 20:10:10
URL: http://malinvardetigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0