Fredag 24 september

Idag har jag jobbat. 9-14.15 ungefär. Direkt när jag kom hem åkte jag och mamma på stan en sväng för att byta nån grej hon hade köpt och sen systembolaget en snabbis. Direkt efter det åkte vi till moster Ellen, och sen vidare till morfars grav. Riktigt fin gravsten måste jag säga. Den här stått där ett tag, men jag har inte haft tid eller möjlighet att åka och kolla på den. Sen blev det middag på La Guna, god pizza, men jag har ätit godare. Och sen åkte vi till Ellen igen och sen vidare för att hälsa på mormor. Hon var lika glad som vanlig, min söta lilla mormor.

Snart kommer Sara förbi här för en sminkning, sen ska jag nog gå och lägga mig. Jag sov verkligen jättedåligt inatt. Jag vet inte vad det var som gjorde att jag inte sov så bra. Imorgon jobbar jag från 08.30, känns lite småjobbigt att det är så tidigt, när jag sov så dåligt inatt. Men jag trivs på jobbet så det ska nog gå bra ändå.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0