Fredag 17 september - 2 dagen

Nu har jag kommit hem efter ännu en dag på skolan. Dagarna går värkligen sjukt fort, ett tecken på att jag har roligt gissar jag på. Jag verkligen älskar livet på skolan. Det är verkligen jättekul att lära sig allt. Visst, det är ganska svårt att komma ihåg och ta in allt. Men på söndagkväll får jag ledigt i 3 veckor, då har jag nog tid att smälta allt och öva på allt. Och då tar jag även hem min väska, så ni får se vad man får av utbildningen.

Idag har vi gått igenom lockskugga, tunn dropp och suddad dropp. Jag vet att ni kanske inte hänger med på allt jag skriver här, men någon gång längre fram ska jag försöka fota och visa vad allt är. Det är väldigt svårt innan man får till hur man gör på bästa sätt. Men så är det väl med det mesta.

Ikväll kommer några kompisar till Jonas hit. Dom ska ut senare ikväll, så jag kommer nog ha svårt för att sova. Men jag får ge igen imorgon när jag kliver upp vid 07.15.

Jaja, ha en trevlig kväll allesammans. Hörs!

Kommentarer
Postat av: mamsing

Vad kul att du trivs! :)

Du får väl öva på mig någon gång. Synd att du inte kommer "hem" i morgon, för då ska jag ut på bus.

Kramar!!

2010-09-17 @ 23:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0