Fredag 10 september

Hejsan!

Idag har jag varit och hämtat ut ett paket från Ellos, 2 par gardiner och en tröja. Jag får se hur jag gör om jag behåller gardinerna eller skickar tillbaka dom, jag vet inte riktigt om dom passar här i lägenheten än.

När Jonas kom hem från jobbet idag bestämde vi oss för att ta en cykeltur till min skola för att se om jag kommer hitta dit när jag väl börjar. Att hitta dit är säkert inga problem, men det var hur långt som helst. Jag lovar att jag skulle komma till skolan skyblöt av svett. Så jag har bestämt mig för att jag kommer ta bussen till skolan.

Om ett tag ska vi ta en sväng till Ica Maxi. Vi ska inhandla gardinstänger, grönsaker och dipp till kvällens mys, och lite annat välbehövligt. Idol och en film står på listan för kvällens mys.

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0