Torsdag 7 oktober

Idag har jag inhandlat ett par höstskor och ett par vinterskor, en skjorta och plastmappar. Jag älskar båda skorna och jag kan nästan lova att bilder kommer upp någon gång. Men när, det är frågan.

Idag ringde dom även från Hotell Avenyn och undrade om jag har lust att extrajobba där. Jag hade mer än gärna tackat ja, men jag har ju redan jobb på Winn. Men jag ska prata med min chef och höra hur mycket jobb det kommer bli, annars kanske jag har möjlighet att jobba på båda hotellen, om dom tillåter det. Jag hoppas och håller alla mina tummar.

Imorgon är det skola som gäller igen. Jag längtar och jag tror att det kommer bli en lika bra helg som för tre veckor sen. Bryn och lösfransar ser jag mest fram emot.

Tror jag måste göra mig redo för att sova snart så jag orkar upp imorgon. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad glad jag blir att det går så bra för dig med jobb och allt! :) Väldigt roligt! <3

2010-10-08 @ 05:47:30
URL: http://liscious.blogg.se/
Postat av: Carin

Tack för en trevlig övernattning och shoppingtur på stan. Kram sötis :)

2010-10-09 @ 01:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0