Torsdag 21 oktober

Idag är jag ledig. Jag har suttit vid datorn och kollat på tv program som jag missat i veckan och planterat två växter som vi köpte härom dagen. Annars har jag inte gjort något annat och jag har inga planer på vad man kan göra heller. Hockeyn ikväll är väl det enda vad jag vet just nu, och matlagning såklart. Det blir kycklingsallad idag. Gott och lätt att fixa.

Ska nog börja på mitt årtals arbete nu, det blev inget gjort härom dagen när jag skrev att jag skulle börja.

Ni får ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: lucke

Var med och tävla om en Grandsand klocka på min blogg om du känner för det :P

2010-10-22 @ 13:30:53
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0