Torsdag 14 oktober

Har jobbat idag, 8.00-15.15. Mot slutet tog det emot, men jag gjorde mitt bästa för att bli klar så fort som möjligt.

Om några timmar har jag tänkt sätta mig på tåget hem till Övik. Jag hoppas verkligen att tåget går idag,  med det skulle inte förvåna mig om tåget är inställt för att det har snöat och jag måste åka buss istället.

När jag kommer hem till mamma ska jag titta på sos västkust. Jag tycker sånadär progran är intressanta. Och imorgon är det jobb på statt i som gäller. Sen har jag helg. Men jag vette sjutton vad jag ska hitta på. Det verkar inte som att någon är intresserad av en sminkning. Men jag tar nog med mig allt för säkerhetsskull.

Men vi hörs senare, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0