Tisdag 19 oktober

Oj, nu var det några dagar sen jag skrev sist.

I sändags hände det inte mycket. Jag och Jonas gjorde inte så mycket fram till klockan ett då vi åkte in till rusta för att köpa 3 fönserlampor, och en sån där grej som man kan använda för att tända lampor på avstånd, typ en dosa. Jag kommer inte på vad dom heter just nu, men ni kanske hänger med i vad jag menar?! Vi tog bussen hem vid 14.30 och var framme i Umeå 16.00. Vid 7-tiden på kvällen åkte vi till Ersboda för att se Jonas syrra spela innebandymatch. Dom vann med 17-0. Vi åkte hem efter matchen, kollade på lite tv och gick och la oss vid 10-tiden.

I går jobbade jag, 8-16. Jobbig dag måste jag få säga. Efter det gick jag till skopunkten för att byta mina skor igen. Den här gången var det fel på dragkedjan, men nu hoppas jag att det här paret håller. Jag älskar ju dom där skorna, och vill så gärna ha kvar dom. När jag kom hem lagade vi kyckling med ris och sötsur sås, och när jag ätit klart la jag mig i badkaret med massagebubblor, så jäkla skönt efter en stressig dag på jobbet.

Idag är jag ledig, tror jag ska försöka börja med min hemläxa om 30-talet. Det ska inte vara klart förän den 19 november. Men det skadar ju inte att börja nu. Då slipper man stressa mot slutet för att man har glömt bort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0