Söndag 31 oktober

Hej!

Gårdagen var rolig. Sår och skador stog på schemat i skolan. Vi började med att testa på lite olika grejer för att se vad man kunde göra med vax och latex. Vid 14-tiden kom ett tiotal kunder som skulle sminkas inför kvällens halloweenfest. Jag och min klasskompis Maria fick i uppdrag att göra om en man till varulv. Vi blev nöjda med resultatet, men inte helt säkra på om han var lika nöjd. Men det kommer vi nog aldrig få svar på, huvudsaken är att vi var nöjda i alla fall.

På kvällen träffade jag Sara och Maria från min klass och Marias kompis Hanna. Vi började kvällen hemma hos mig med förfest och fix, och fortsatte senare under kvällen till Krogen Krogen här på Ålidhem. En mycket trevlig och lyckad kväll.

Idag är det en annan femma, inte lika pigg och fräsch som jag hade velat. Men det är smällar man får ta när man har en trevlig kväll med brudar och alkohol.

Nu är det tvn och senare sängen som väntar på mig. Hoppas ni haft en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0