Söndag 3 oktober

Hej!

Idag har jag inte gjort mycket alls. Klev upp vid 11, åt frukost och satt vid datorn. Vid tvåtiden hämtade Sune och Eva (Jonas föräldrar) mig för att bege mig med buss till Umeå. Var framme vid fyratiden, då åkte vi till Ica Maxi för att handla lite mat med mera. Hem och gjorde en god italiensk-inspirerad maträtt. Jag fotade maten så bilder kommer upp så småning om.

Imorgon är det jobb på hotell Winn som gäller. Kul att jobba, men det hade inte varit helt fel med sovmorgon och slappardag. Men sånt är livet.

Ska se torsdagens och fredagens avsnitt av idol nu.

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: Riktigt äckligt kan jag lova, hade verkligen lust att skrika efter någon. Men klockan vad tyvärr mycket, så fick antingen ta bort den själv eller vakna upp med den på mig. Så jag valde den första :) Jag längtar efter att få se en massa bilder. Är så himla glad att det verkar ordna sig med ditt jobb och allt! Saknar dig vännen <3

2010-10-03 @ 20:54:32
URL: http://liscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0