Söndag 24 oktober

Hej!

Idag har det varit jobb mellan 9.15 - 15.30. Sen åkte jag och Jonas iväg till Maxi för att handla inför veckan. Till middag blev det bakad potatis med lax och räkröra. Gott var det, men pepparroten blev det en aning för mycket av, så det var lite starkt. Men det var ju första gången vi gjorde det så det är lite svårt att veta hur det blir i förväg.

Ikväll blir det lugnt här hemma. Jag ska se lite tv och sen är det dax att sova. Skönt att få vara ledig imorgon så man får sova ut efter helgens jobb. Snart är det skola igen, och jag längtar! På torsdag är det hår som gäller, då kommer vi få lära oss att sätta i löshår och göra lite olika frisyrer. Det blir roligt!

Jag vet inte vad mer jag har att skriva här just nu. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Erika

När jag bodde i england lagade jag en massa bakad potatis! jag gjorde en jättelätt röra: majonäs, majs och kyckling eller tonfisk, beroende på vad man är sugen på. Sen lite svartpeppar på! Kanonlätt, sen åt barnen micrade baked beans på istället; inget att rekomendera ^^ haha

2010-10-25 @ 19:25:48
URL: http://zomboni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0